Jacek Makowski dyrektorem nowych produktów ogłoszeniowych Grupy Polskapresse
Jacek Makowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora nowych produktów ogłoszeniowych w firmach Polskapresse i Media Regionalne.
Spółka nie ujawnia za jakie produkty ogłoszeniowe odpowiadać będzie nowy dyrektor.
Jacek Makowski przeszedł do Grupy Polskapresse z Allegro, gdzie pełnił funkcję dyrektora biura reklamy Allegro Group i GG Network (więcej na ten temat).
Wcześniej Makowski był m.in. dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i online w Ringier Axel Springer Polska, dyrektorem działu sprzedaży usług marketingowych w Grupie Onet.pl oraz dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń w JMG Sport-Publishing (obecnie Marquard Media).
Media Regionalne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jacek Makowski dyrektorem nowych produktów ogłoszeniowych Grupy Polskapresse