Jaden Smith w globalnej kampanii Levi’s (wideo)
Popularna marka dżinsów Levi’s wraca po trzech latach z globalną kampanią marketingową "Kupuj lepiej, noś dłużej" (Buy Better, Wear Longer). Twarzami komunikacji są influencerzy z pokolenia Z oraz aktor i raper Jaden Smith.
W nowej kampanii Levi's zachęca do dłuższego użytkowania dżinsów, by zmniejszyć wpływ konsumpcjonizmu i produkcji na środowisko naturalne.
Do kampanii zaproszono młodych influencerów kojarzących się z aktywizmem społecznym i walką o zrównoważony rozwój planety. Są to raper Jaden Smith, gwiazda Manchesteru United Marcus Rashford, youtuberka Emma Chamberlain, aktywistka klimatyczna Xiye Bastida, przedsiębiorca Melati Wijsen i hip-hopowiec Xiuhtezcatl Martinez.
Jaden Smith jest współzałożycielem organizacji Just Water, angażuje się w szereg działań mających na celu dostarczenie dla potrzebujących wody pochodzącej ze zrównoważonych źródeł.
Levi's na rzecz zrównoważonego rozwoju
Na potrzeby akcji Buy Better, Wear Longer przygotowano krótkie materiały wideo z ambasadorami, reklamy prasowe i digitalowe. Działania trwają także w mediach społecznościowych i kanałach influencerów zaangażowanych w akcję.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa AKQA z San Francisco.
W Polsce ostatnia duża akcja reklamowa marki Levi's odbyła się w 2015 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jaden Smith w globalnej kampanii Levi’s (wideo)