Kanał Sportowy z drugiego studia. „Czuliśmy potrzebę od jakiegoś czasu”
Część programów Kanału Sportowego jest już realizowana z drugiego studia. Powstają tam m.in. „Loża piłkarska” Mateusza Borka czy „Mazurek & Stanowski”. - Czuliśmy od jakiegoś czasu potrzebę uruchomienia kolejnego studia, w odmiennej scenografii, z wielkim interaktywnym ekranem - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Pol.
Powstanie drugiego studia, w którym realizowane są programy Kanału Sportowego, zapowiadał już latem ub.r. podczas przeprowadzki do nowego budynku Krzysztof Stanowski.
Działalność drugiego studia zainaugurowano podczas piłkarskiego mundialu. Później zmieniono nieco dekorację miejsca i od początku lutego są tam realizowane inne programy. 5 lutego zadebiutował tam format „Loża piłkarska” Mateusza Borka. Od 11 lutego w studiu powstaje też „Mazurek & Stanowski” Roberta Mazurka i Stanowskiego.
Krytyka Mazurka i Stanowskiego za rozmowę o "willi plus". Medioznawca: symetryzm to nowy rodzaj obiektywizmu
- Czuliśmy od jakiegoś czasu potrzebę uruchomienia kolejnego studia, w odmiennej scenografii, z wielkim interaktywnym ekranem, na którym będziemy mogli pokazywać na przykład taktykę lub analizować akcje. Dla naszych nowych formatów, jak niedzielna „Loża Piłkarska” i kolejnych – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Pol, jeden z właścicieli i prowadzących Kanału Sportowego.
- Drugie studio już doskonale sprawdziło się podczas mundialu, gdy mogliśmy w nim zaczynać program, bezpośrednio po zakończeniu programu w pierwszym lub przełączać się między studiami – dodaje Pol.
Kanał Sportowy działa od wiosny 2020 roku, na swoim głównym kanale youtube’owym ma 947 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam materiały odtworzono ponad 505 mln razy. W październiku ub.r. uruchomił własną platformę streamingową oraz aplikacje na urządzenia mobilne i smart tv.
W ub.r. Kanał Sportowy przy ok. 25 mln zł przychodów sprzedażowych osiągnął ok. 7-7,5 mln zł zysku operacyjnego. Jego prezes Maciej Sawicki zdementował pogłoski o rozmowach w sprawie przejęcia części udziałów firmy przez Canal+ Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy z drugiego studia. „Czuliśmy potrzebę od jakiegoś czasu”