Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media
Jakub Polakowski awansował w agencji K2 Media (należącej do Grupy K2) na stanowisko dyrektora strategii. Zastąpił na nim Maję Biniewicz, która odchodzi z firmy.

W nowej funkcji Polakowski pokieruje kilkuosobowym działem strategii w K2 Media. Będzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie strategii dla kluczowych klientów, a także z gronem managerów wyznaczał strategiczne kierunki rozwoju agencji.
Pracuje w dziale strategii K2 Media od ponad roku, poprzednio pełnił funkcję strategy managera. Wcześniej pracował m.in. w Starcom MediaVest Group, z branżą internetową jest związany od 10 lat.
Realizował projekty dla klientów takich jak m.in. Coca-Cola, Mondelez, Agora, Fiat, Honda, PZU, Kredyt Bank, Warta, Raiffeisen Polbank, Meritum Bank, Allegro, Nutricia, USP Zdrowie, GSK, L’Oreal i Dr Irena Eris.
Będąca poprzednio dyrektorem strategii Maja Biniewicz odeszła z K2. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media