„Jestem prosumentem” - Fundacja BOŚ promuje odnawialne źródła energii
Wystartowała ogólnopolska kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska promująca pod hasłem „Jestem prosumentem”, odnawialne źródła energii. Akcja, która potrwa do końca października, jest oparta na grafikach przygotowanych przez Andrzeja Pągowskiego.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ekologiczny projekt Fundacji BOŚ „Postaw na słońce”. Organizacja w ramach projektu będzie edukować o odnawialnych źródłach energii.
- Z badania zrealizowanego na nasze zlecenie we wrześniu br. przez TNS Global wynika, że aż 98 proc. Polaków nie ma pojęcia co kryje się pod hasłem „Prosument”. Ich ogólna wiedza na temat Odnawialnych Źródeł Energii również pozostawia wiele do życzenia. Dlatego chcemy propagować wiedzę na temat bycia prosumentem, czyli producentem, konsumentem i sprzedawcą energii - wyjaśnia Andrzej Pietrucha, prezes Fundacji BOŚ.
Billboardy z hasłem „Jestem prosumentem. Produkuję, konsumuję i sprzedaję energię…” znajdą się w szesnastu miastach wojewódzkich. Grafiki zaprojektował Andrzej Pągowski.

Równolegle z kampanią rusza ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym może wziąć udział młodzież gimnazjalna i ponadgimnazjalna. Fundacja przygotowała tu dwa niezależne konkursy - badawczy i filmowy.
Akcja billboardowa potrwa do 30 października. Działania public relations prowadzi Grupa BRM, a zakupem mediów zajęła się Fundacja BOŚ. Kampania współfinansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Jestem prosumentem” - Fundacja BOŚ promuje odnawialne źródła energii