Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland
Joanna Karwowska-Koza rozpoczęła pracę na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland. To jej powrót do agencji po 12 latach.
Do jej obowiązków będzie należało poszerzenie portfolio klientów i rozbudowanie oferty produktów strategicznych, łączących dane, technologie oraz kreatywność i przyczyniających się do wzrostu biznesu klientów, z którymi współpracuje agencja.
Ostatnio w TVN
Joanna Karwowska-Koza jest związana z branżą reklamową i marketingową od 18 lat, pracowała zarówno po stronie agencji jak i klienta.
Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji Grey Worldwide oraz domu badawczym Maison Research Consulting. Przez ponad 10 lat pracowała w czołowych sieciowych agencjach reklamowych, najpierw w Publicis Worldwide Poland (2007-2010) jako senior strategic planner, a potem w DDB Warszawa (2010-2016) jako strategy director.
W Publicis Worldwide Polska była odpowiedzialna za obsługę strategiczną takich klientów jak: Kompania Piwowarska (Redd’s), Orange i Renault. W DDB Warszawa zajmowała się najważniejszymi projektami strategicznymi agencji. Była odpowiedzialna m.in. za strategię kampanii z udziałem Szymona Majewskiego repozycjonującej PKO Bank Polski. Pracowała również dla PZU, przygotowując wiele kluczowych kampanii dla ubezpieczyciela.
Po ponad 10 latach pracy w agencjach, przeszła na stronę klienta i związała się z TVN Discovery, obejmując nowo utworzone stanowisko marketing strategy directora. Przez prawie 6 lat pracy tam była odpowiedzialna za tworzenie planów strategicznych, zarówno dla kanałów stacji, jak i jej produktów (seriali, programów), odpowiadała za formułowanie strategii komunikacji, analizę badań konsumenckich, prowadziła przetargi na wybór agencji reklamowej, współpracowała ściśle z działem programowym. Była odpowiedzialna za launch nowego kanału w Polsce – HGTV, nowe pozycjonowanie marki Player.pl, rebranding kanałów TVN7 oraz TTV, jak również za promocję kluczowych seriali i programów, np. takich jak „Chyłka”, „Pod Powierzchnią”, „Diagnoza”, „Kuchenne Rewolucje”, „Down The Road” czy „Hotel Paradise”.
W TVN Discovery była także odpowiedzialna za zbudowanie nowego działu brand managerów, odpowiedzialnych za project managment poszczególnych brandów i tytułów.
Z wykształcenia jest psycholożką ze specjalizacją w Psychologii Ekonomicznej (Uniwersytet Warszawski). Skończyła także studia podyplomowe na kierunku Marketing i Zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Trener Biznesu (SWPS).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland