„Rób swoje. Powtórz.” radzi w reklamie Tiger
„Rób swoje. Powtórz.” to hasło nowej kampanii Tiger (Grupa Maspex) zrealizowanej przez Publicis Worldwide (Publicis Groupe). To pierwsza kampania agencji dla marki Tiger po wygranym przetargu zimą ubiegłego roku.

Celem kampanii jest wzbudzenie jeszcze większego zainteresowania marką Tiger, uwzględniając impulsowość kategorii, różnorodność okazji konsumpcji oraz najnowsze trendy w komunikacji.
Nowa reklama Tiger
Idea kreatywna, podsumowana hasłem „Rób swoje. Powtórz”, opiera się na obserwacji, że tylko najwytrwalszym, najbardziej skupionym na celu, udaje się go osiągnąć.
Kampania obejmuje 15 sekundowe spoty telewizyjne, a także 30-sekundowe i 6-sekundowe na YouTube oraz kanały social media.
Zobacz: Kategoria energetyków przeszła rewolucję. “To niezwykle wymagająca komunikacyjnie grupa napojów”
Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej kampanii Tigera: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów. strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom, również należący do stuktur Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Michał Misiński. Za produkcję spotów odpowiada dział produkcji Grupy Maspex, postprodukcją zajęło się studio Xantus.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Rób swoje. Powtórz.” radzi w reklamie Tiger