Joanna Zakrzewska head of customer experience w K2 Precise
Do zespołu agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise dołączyła Joanna Zakrzewska, na nowo utworzone stanowisko head of customer experience.
Joanna Zakrzewska

Zakrzewska ma wesprzeć klientów K2 Precise w budowaniu doświadczeń sprzedażowych konsumentów z markami. Będzie raportować bezpośrednio do Mai Biniewicz, chief business officer w K2 Precise.
Poprzednio Zakrzewska pracowała w MZN Property, początkowo jako ecommerce manager, a od sierpnia 2017 roku jako director of customer experience.
Swoje doświadczenie w relacjach z klientami zdobyła także m.in. w Grupie Pracuj i Alior Banku.
Personalia

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Joanna Zakrzewska head of customer experience w K2 Precise