Jan Lewiński: z K2 Precise do Sigma Bis
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PKN Orlen i PZU dołączył Jan Lewiński - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w agencji K2 Precise.

W Sigma Bis Jan Lewiński objął stanowisko eksperta SEM. Odpowiada za zarządzanie znaczącymi budżetami medialnymi (+1mln zł/rok) w ekosystemie Google Ads, współpracuje z największymi firmami z branży paliwowej, energetycznej, FMCG, motoryzacyjnej (części), kosmetycznej i farmaceutycznej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do Sigma Bis przeszedł z agencji K2 Precise, gdzie pracował ponad 3 lata na podobnym stanowisku. Wcześniej pracował jako senior SEM specialist w OMD Poland oraz przez ponad 5 lat związany był z agencją Performics. Był tam m.in. SEM/social media plannerem.
Jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Jan Lewiński: z K2 Precise do Sigma Bis