Johnson's zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność"
Ruszyła akcja marki kosmetyków dla dzieci Johnson's „Wybierz łagodność”. Przygotowały ją Spółdzielnia PR, Medisson Media, hi.advertising oraz Hignoon.pl & Noon. Pictures.
Celem akcji „Wybierz łagodność” jest promocja nowej formuły kosmetyków Johnson's oraz nowej linii dla niemowląt CottonTouch z czystą bawełną. Aktywacje kierowane są m.in. do położnych. Dla nich w 8 miastach Polski organizowane są sesje warsztatowe z ekspertami.
Działania dla rodziców prowadzone są na Facebooku i Instagramie. Do akcji zaproszono także influencerki. Dodatkowo marka współpracuje z wydawnictwami parentingowymi, w tym z Edipresse w ramach Wirtualnej Szkoły Rodzenia.
Rok przełomu dla Johnson’s
- Rok 2019 jest dla marki przełomowy. Zmieniamy się wewnątrz i na zewnątrz, wychodząc na przeciw oczekiwaniom rodziców. Wiemy jak istotna jest dla nich łagodność, dlatego to właśnie ona jest kluczową wartością w naszej kampanii - mówi Mateusz Oktaba, brand manager CEE - Johnson’s Baby & Penaten.
W ten sposób brand chce zakomunikować zmiany, jakie zaszły w jego kosmetykach. Jak przekonuje, wszystkie produkty zawierają teraz o 60 proc. mniej składników w formułach w porównaniu z dotychczasowymi. Wszystkie bazują też w 90 proc. na surowcach pochodzenia naturalnego, pozbawione są barwników, parabenów i SLS/SLES.
Za działania PR i content marketing i współpracę przy budowaniu strategii kampanii edukacyjnej oraz event design odpowiada Spółdzielnia PR, influencer relations prowadzi Medisson Media, działania w social media agencja hi.advertising, a materiały filmowe na potrzeby kampanii zrealizował dom produkcyjny Hignoon.pl & Noon. Pictures.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Johnson's zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność"