SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"

Ruszyła nowa kampania marki Barbie z udziałem Julii Żugaj, której celem jest wsparcie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu pasji i realizacji marzeń. W ramach akcji „Barbie. Świat nieograniczonych możliwości” zorganizowano także konkurs, w którym wygrać można także spotkanie z influencerką i nowe lalki Barbie Deluxe Style.

mat.prasowe mat.prasowe

Wspomniany konkurs jest częścią kampanii marki Barbie w 2025 roku, której celem jest inspirowanie dziewczynek do odkrywania swojego nieograniczonego potencjału i dążenia do realizacji marzeń. Aktywacja obejmuje kanały digital, działania w punktach sprzedaży oraz media społecznościowe ze wsparciem na kanałach Julii Żugaj. 

Do wygrania w konkursie są m.in. podwójne bilety na drugą edycję MoonFestu (autorskiego festiwalu Julii Żugaj). Każdy z 10 laureatów otrzyma dwa zaproszenia: bilet meet & greet z Julią, umożliwiający osobiste spotkanie z influencerką przed rozpoczęciem głównej części wydarzenia oraz bilet golden circle dla opiekuna, gwarantujący dostęp do najlepszej strefy pod sceną podczas koncertu.

Czytaj także: Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”

Wśród nagród znajdują się także lalki Barbie Deluxe Style, inspirowane aktualnymi trendami w świecie mody. Dodatkowo każda osoba, która zarejestruje się w konkursie, otrzyma unikalną niespodziankę przygotowaną specjalnie na tę okazję przez Julię i markę Barbie – czytamy w komunikacie prasowym dotyczącym kampanii „Barbie. Świat nieograniczonych możliwości”. 

Akcja ma ogólnopolski zasięg i potrwa od 12 maja do 16 czerwca 2025 roku, a szczegóły i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.konkursbarbie.pl.

Julia Żugaj to jedna z najpopularniejszych influencerek młodego pokolenia, a jej współpraca z Barbie doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką. Zarówno Julia, jak i Barbie, promują autentyczność, wyrażanie siebie i odwagę w realizowaniu własnych marzeń. Jej wszechstronna kariera – od mediów społecznościowych, przez muzykę i taniec, po występy sceniczne i telewizyjne – to przykład na to, że hasło „Możesz być, kim chcesz” staje się rzeczywistością. Julia inspiruje swoich młodych fanów do działania, motywuje ich do odkrywania własnego nieograniczonego potencjału i spełniania marzeń – czytamy w dalszej części komunikatu. 
 

Dołącz do dyskusji: Julia Żugaj twarzą kampanii Barbie. "Doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
neib
Patrole obywatelskie powinny wyłapywać tego typu pasożytnicze jednostki i odstawiać do obozów przymusowej pracy pod nadzorem bata.
2 0
odpowiedź