Julia Żugaj i Wojciech Kucina wypromują szampony Garnier Fructis
Marka Garnier Fructis startuje z nową kampanią „Good Hair Day”. Do grona ambasadorów dołączają influencerka Julia Żugaj oraz tancerz i performer Wojciech Kucina.
W ramach kampanii Garnier Fructis Julia Żugaj i Wojciech Kucina dzielą się swoimi sposobami na utrzymanie zdrowych i mocnych włosów. Akcja obejmuje digital oraz materiały POS.
– W kampanii „Good Hair Day” zależało nam na pokazaniu, że pielęgnacja włosów może być naturalną częścią codzienności – bez presji, za to z autentyczną przyjemnością i skutecznością. Julia i Wojciech to głosy młodego pokolenia, które inspirują do działania, a jednocześnie pokazują, że troska o siebie to nie trend, tylko realna potrzeba – podkreśla Magdalena Rzepnicka, dyrektor marketingu Garnier.
Pierwsza fala kampanii została zaplanowana na czerwiec, kolejna na wrzesień i październik.
Za kreację odpowiada VML Poland. Agencją współpracującą z ambasadorami kampanii jest Enyo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Julia Żugaj i Wojciech Kucina wypromują szampony Garnier Fructis