Influencerka Julia Żugaj ambasadorką parówek Tarczyński
Nową twarzą kampanii „Parówkożercy” firmy Tarczyński została influencerka młodego pokolenia Julia Żugaj.
Tylko na Tik Toku Julia Żugaj ma 3,7 mln obserwujących, na Instagramie 1,3 mln, a na YouTube śledzi ją ponad pół miliona subskrybentów.
- Wraz z idolką młodzieży, Julią Żugaj, przekonujemy, że parówki są dobrym i dodatkowo modnym posiłkiem, który można podać na wiele sposobów. Głównym celem kampanii jest budowa wśród młodszych konsumentów, ale też ich rodziców, świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z kurczaka stworzonych tylko z naturalnych składników – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński.
Po Smolastym kolejna młoda gwiazda w kampanii Tarczyński
W najnowszym spocie przenosimy się z pełnego przepychu Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do Paryża. Influencerka odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki 100% z kurczaka Tarczyński Naturalnie, w towarzystwie innych składników, tworząc idealny posiłek. Lektor z kolei przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.
Nowa kampania z Julią Żugaj obejmuje działania w digitalu, zostanie podzielona na etapy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Influencerka Julia Żugaj ambasadorką parówek Tarczyński