Dziewięcioro Polaków w jury Effie Worldwide Global Best of the Best
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Effie Worldwide Global Best of the Best znajdzie się dziewięcioro Polaków. To przedstawiciele polskich agencji oraz marketerów.
O nagrodę Global Grand Effie w poszczególnych kategoriach rywalizują zdobywcy Gold i Grand Prix Effie ze wszystkich organizowanych na świecie edycji konkursu Effie Awards w 2022 roku.
Zdobywcy Global Brand Effie w dalszej kolejności walczą o tytuł Iridium Efie, który przyznawany jest najskuteczniejszym akcjom marketingowym.
W tegorocznej edycji, której wyniki zostaną ogłoszone online w grudniu tego roku prace oceniać będzie jury, w którym znajdzie się dziewięcioro Polaków. Są to: Marcin Gaworski (180heartbeats+Jung v. Matt), Ewa Góralska (MediaHub Poland), Michał Kociankowski (Synergion), Olga Korolec (Ringier Axel Springer Polska), Magdalena Kosińska (Versuni Polska), Piotr Piętka (Publicis Groupe), Michał Szaniecki (Volkswagen Group Australia), Małgorzata Węgierek (Havas Media Group) oraz Donata Wolińska (L'Oreal Polska).
Zwycięzców poznamy podczas gali pod koniec roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dziewięcioro Polaków w jury Effie Worldwide Global Best of the Best