RASP z szefem marketingu B2B. Przeszedł z Deloitte
Od września do działu marketingu Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Makowiecki. Objął nowo utworzoną funkcję head of B2B marketing - zajmie się tworzeniem i realizowaniem strategii marketingowej biura reklamy RAS Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Rolą Marcina Makowieckiego jest wspieranie realizacji celów biura reklamy oraz wspieranie działów sprzedaży w nawiązywaniu bezpośrednich relacji z klientami. Makowiecki podlega bezpośrednio Oldze Korolec, CMO RAS Polska, która kieruje działem marketingu.
- Marcin ma wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B. Zdobywał je w firmach spoza rynku mediów, dlatego bez wątpienia wniesie nową energię i świetne pomysły do działań budujących silną pozycję naszego biura reklamy w oczach klientów. Jestem przekonana, że wraz z dołączeniem Marcina do naszej firmy, obszar sprzedaży zyskuje wsparcie znakomitego eksperta, który wraz z zespołem przyczyni się do umocnienia naszej pozycji lidera jakościowego digitalu - mówi Olga Korolec.
Marcin Makowiecki wywodzi się z firm konsultingowych, ostatnie lata spędził w Deloitte, gdzie dotąd pełnił funkcję senior managera odpowiedzialnego za marketing oraz szefa studia wideo. W przeszłości w Deloitte pełnił też wiele innych funkcji, pracował ponadto w EY oraz Trigon Dom Maklerski. Ma doświadczenie we wdrażaniu oraz wykorzystywaniu systemów łączących obszary marketingu i sprzedaży, jest praktykiem content marketingu.
W ub.r. Ringier Axel Springer Polska przy spadku wpływów o 0,2 proc. do 661,58 mln zł osiągnął wzrost zysku netto z 33,48 do 36,3 mln zł, m.in. dzięki niższej kwocie zapłaconego podatku dochodowego. Firma nieco więcej zarobiła z prasy drukowanej, a mniej z reklam internetowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: RASP z szefem marketingu B2B. Przeszedł z Deloitte