Justin Timberlake w reklamie Bai tworzy nowy owoc „braspberry” (wideo)
Piosenkarz i aktor Justin Timberlake w reklamie niskokalorycznych napojów Bai prezentuje nowy owoc, który wymyślił: połączenie borówki z maliną. Kampanię przygotowała agencja BxG@ Bai.
Akcja spotu dzieje się w telewizyjnym studiu programu informacyjnego. Najpierw prezenter informuje o napojach Bai, które mają tylko 5 kalorii i nie zawierają sztucznych słodzików. Jego gościem w studiu jest Justin Timberlake, który bawi się ułożonym, na stole owocami: borówki wkłada w maliny i prosi prezentera, by koniecznie ich spróbował.
- Hasło reklamy „This just in!” pochodzi od imienia Justina. W Bai przełamaliśmy połączenie dobrego smaku i dobra dla ciebie. W mediach społecznościowych Justin złamał połączenie borówek i malin – powiedział Chad Portas, szef kreatywny agencji BxG @ Bai.
Na razie kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, głównie na kanałach Justina Timberlake’a m.in. na Facebooku i Instagramie. Planowana jest też emisja spotu tv, więcej aktywności w social media oraz loterie konsumenckie w punktach sprzedaży detalicznej.
Za kreację reklam odpowiada agencja BxG @Bai, produkcją reklam zajęła się firma Smuggler.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Justin Timberlake w reklamie Bai tworzy nowy owoc „braspberry” (wideo)