Jutrzenka reklamuje ciastka Familijne (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek ciastka Familijne. Media na potrzeby akcji – prowadzonej przez Jutrzenkę Colian – zaplanował i kupił Universal McCann.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa marki Familijne oprócz wzmocnienia jej wizerunku ma na celu wsparcie wprowadzonych w tym roku do sprzedaży ciastek Familijne. Akcja reklamująca te produkty jest utrzymana w ciepłej, rodzinnej konwencji.
W ramach kampanii reklamy emitowane są w kanałach ogólnopolskich TVP i TVN, w Polsacie oraz w stacjach z pakietu At Media.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji – prowadzonej przez firmę Jutrzenka Colian – zajął się dom mediowy Universal McCann.
wideo
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jutrzenka reklamuje ciastka Familijne (wideo)