"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit
Hasco-Lek prowadzi kampanię preparatu Juvit pod hasłem “Juvit- Dbaj o siebie, jak o dziecko”. Autorem reklam jest agencja Pomarańcza.

Autorzy kampanii odnieśli się do popularnego przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia z uważnością dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze.
Marka chce zachęcić dorosłych konsumentów do tego, by nie zapominali o sobie –na wielu polach, także tym związanym z suplementacją witamin.
Kampania prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram).
Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Pomarańcza.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit