Grandesi z nową kampanią dla leku Senolek Hasco-Lek
Ruszyła kampania nowego leku na sen – Senolek firmy Hasco-Lek. Przygotowana komunikacja ma charakter 360 stopni i obejmuje takie kanały jak telewizja, internet, platformy społecznościowe.
Kampania leku Senolek skierowana jest do osób dorosłych, które borykają się z problemami zasypiania lub częstymi wybudzeniami w nocy. Celem jest przypomnienie, jak ważna jest radość z wypoczynku, ponieważ sen to nie tylko zdrowie, ale także źródło przyjemności.
Hasłem przewodnim jest więc “Spanie to znowu przyjemność”, a leitmotivem wizualnym są animacje widoczne na kołdrach komfortowo śpiących bohaterów spotów. W ten sposób komunikacja metaforycznie nawiązuje do powiedzeń powszechnie używanych w języku polskim, wykorzystywanych do opisania przyjemności ze spania. Na pościeli pojawia się między innymi błogo śpiące dziecko, głęboko śpiący niedźwiedź oraz słodycze symbolizujące słodki sen.
Strategię komunikacji przygotowała firma Synergion, za koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją odpowiadają Grandesi. Spot wyprodukował dom produkcyjny FOG Content Production, za postprodukcję odpowiada VEIN.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Grandesi z nową kampanią dla leku Senolek Hasco-Lek