Hasco-Lek z nowym serwisem od Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made w ramach współpracy z firmą farmaceutyczną Hasco-Lek przygotowała dla niej nowy projekt internetowego serwisu korporacyjnego.
Zakres prac obejmował działania UX, w tym opracowanie makiet low-fidelity pomagających określić zawartość serwisu oraz hierarchię informacji. Zadaniem agencji był również projekt UI wszystkich podstron serwisu, przygotowanych zgodnie z zasadami komunikacji wizualnej marki Hasco-Lek.
W celu usprawnienia pracy projektantów i developerów stworzony został także kompleksowy zestaw komponentów potrzebnych do wdrożenia (design kit).
- Doświadczenie i inicjatywa w działaniu, jaką przejawiał zespół Hand Made pozwoliły na zaprojektowanie strony odpowiadającej potrzebom Hasco-Lek. Nowy serwis będzie ważną platformą kontaktu z otoczeniem biznesowym oraz konsumentami poszukującymi informacji o naszych produktach - mówi Joanna Piskorska, dyrektor pionu marketingu i zarządzania rynkiem PPF Hasco-Lek S.A.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Hasco-Lek z nowym serwisem od Hand Made