Sofin dołącza do klientów Hand Made
Marka Sofin (do prania i pielęgnacji tkanin) nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację kampanii wizerunkowej w Meta.
Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację kampanii wizerunkowej w Meta.
Zobacz: Hand Made promuje loterię marki Rodowita
Hand Made odpowiada za tworzenie postów, tekstów i grafik, a także za działania mediowe w ekosystemie Meta. Agencja przygotowała również strategię obecności marki w mediach społecznościowych i wypracowała spójny język komunikacji - zarówno wizualny, jak i tekstowy.
– Szerokie działania budujące wizerunek marki Sofin zostały także zaplanowane w kanałach SoMe. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zrozumie markę, ale zaplanuje działania tak, by w pełni wpisały się w jej strategię. “Sofin – więcej świeżości! Codziennie” to hasło kampanii, które agencja Hand Made doskonale adresuje w codziennych postach – mówi Marta Oracka, group brand manager w Sofin.
Współpraca marek to efekt wygranego przetargu. Koncepcja Hand Made została doceniona za strategiczne podejście i dopasowanie do charakteru marki Sofin.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sofin dołącza do klientów Hand Made