Duda klientem Hand Made. Marka wdraża nową strategię
Agencja reklamowa Hand Made zrealizuje działania w ramach obsługi mediów społecznościowych marki Duda. To efekt wygranego przetargu. Marka rusza z wdrażaniem nowej strategii.

W ramach współpracy Hand Made zajmie się obsługą mediów społecznościowych marki Duda (Facebook, Instagram i Tik Tok). Agencja odpowiada za komunikację, tworzenie materiałów graficznych i tekstowych, współpracę z content creatorami, realizację kampanii płatnych oraz moderację treści.
O wyborze agencji Hand Made spośród innych biorących udział w przetargu zadecydowała przede wszystkim doskonała odpowiedź na brief oraz świeżość i kreatywność zaprezentowanych pomysłów.
– Przed marką Dudą bardzo ciekawy etap: ruszamy z wdrażaniem nowej strategii marki. Chcemy jeszcze mocniej podkreślić to, co nas wyróżnia: smak, który przynosi codzienną przyjemność jedzenia oraz kurczakowość, czyli specjalizację w produktach z drobiu, którą rozwijamy z dumą i konsekwencją. W najbliższych tygodniach pokażemy Dudę w zupełnie nowej, świeżej odsłonie – będzie apetycznie, nowocześnie i bardzo… „do zjedzenia”. Ta zmiana to coś więcej niż rebranding – to zupełnie nowa jakość w komunikacji marki – mówi Leszek Organista, senior brand manager marki Duda.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Duda klientem Hand Made. Marka wdraża nową strategię