Jysk reklamuje weekendowe obniżki z okazji Black Friday i Cyber Monday (wideo)
Z okazji Black Friday w sieci sklepów Jysk wprowadzono obniżki cenowe obowiązujące od czwartku 24 listopada do niedzieli 27 listopada. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i internecie przygotowana przez Carat Polska.
W ramach promocji rabaty w wysokości do 70 proc. obejmują towary z 18 kategorii produktowych. Z kolei po weekendzie, z okazji Cyber Monday, w serwisie Jysk.pl pojawią się 30-sekundowe zniżki.
Sieć Jysk prowadzi promocje z okazji Black Friday od trzech lat, w tym roku w 19 krajach. - Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w 2013 roku, zainteresowanie klientów wciąż rośnie. W zaledwie cztery lata nasz obrót z tego jednego dnia wzrósł sześciokrotnie, a Black Friday jest dzisiaj naszym najlepszym sprzedażowo dniem w roku. Również w tym roku spodziewamy się nowego rekordu, chociażby dlatego, że oferty są ważne przez cały weekend - zapowiada Niels Veien, executive vice president w Jysk Nordic odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i e-biznes.
Obecną promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (portale horyzontalne, social media).
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jysk reklamuje weekendowe obniżki z okazji Black Friday i Cyber Monday (wideo)