K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media
Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media, w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z siecią perfumerii Sephora Polska. Zadba o jej obecności i aktywności w mediach społecznościowych.
K2 Media zajmie się kompleksową komunikacją sieci perfumerii Sephora Polska w social mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili firmy w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach social media.
Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta - wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Firmy nie podają jednak, ile i jakie jeszcze agencje uczestniczyły w przetargu.
To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie wideo z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media