Kamil Bolek oraz Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje executive committee
Z Grupą LTTM zajmująca się influencer marketingiem żegnają się odpowiedzialny za marketing Kamil Bolek oraz Piotr Bombol, CSO Gameset. Firma powoła właśnie nową strukturę zarządczą - executive committee (zarząd operacyjny).

Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset) zasiadali w zarządzie LTTM. Obaj związani z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 roku.
Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 roku. Najpierw jako strategic planner, następnie PR & brand manager. W 2016 roku objął stanowisko head of communication platformy indaHash, po czym w 2017 powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego head of network management – Marcin Pyć.
Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 roku. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 roku zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję chief strategy officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.
LTTM zmienia strukturę zarządzania
Executive committee LTTM tworzą czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (talents management director), Magda Talma (sales director), Marcin Pyć (head of network management), Sylwia Kowalska-Haupka (finance director), Olga Podzińska (HR business partner) oraz Michał Dębski (international development director).
- Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium - mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM.
Pod koniec ubiegłego roku ze stanowiska prezesa LTTM zrezygnował Paweł Stano.
Grupa LTTM powstała jako zwieńczenie serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie influencer marketingu. Wiosną 2017 roku holding zainwestował 2,8 mln zł plus premie w pakiet kontrolny agencji TalentMedia, potem kupował jej kolejne pakiety. Natomiast TalentMedia w 2017 roku kupiła agencję Gamellon, a rok później - Gameset, obie wchłonęła do swojej struktury.
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2022 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


