Hanna Przybylska-Wawrzyniak group sales manager w LTTM
Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała na stanowisko group sales managerki w agencji influncer marketingowej LTTM.

Hanna Przybylska-Wawrzyniak będzie odpowiedzialna za zarządzanie częścią zespołu sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii.
Hanna Przybylska-Wawrzyniak od ponad 15 lat jest związana z agencjami marketingowymi. Realizowała kampanie wizerunkowe i aktywacje wspierające sprzedaż B2B oraz B2C dla takich klientów jak Henkel, Nestle czy McCormick. Rok temu dołączyła do zespołu LTTM i zajmowała się wsparciem klientów w działaniach influencer marketingowych.
Grupa LTTM powstała jako zwieńczenie serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie influencer marketingu. Wiosną 2017 roku holding zainwestował 2,8 mln zł plus premie w pakiet kontrolny agencji TalentMedia, potem kupował jej kolejne pakiety. Natomiast TalentMedia w 2017 roku kupiła agencję Gamellon, a rok później - Gameset, obie wchłonęła do swojej struktury.
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2022 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hanna Przybylska-Wawrzyniak group sales manager w LTTM