Kamil Glik reklamuje antyperspiranty Rexona Men (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa antyperspirantów Rexona Men (produkowanych przez Unilever Polska) z udziałem piłkarza Kamila Glika. Akcję przygotowały firmy marketingowe Foszer Sawicki i Mindshare Polska.
Reklamy z Kamile Glikiem przekonują, że antyperspiranty Rexona Men wykorzystują technologię MotionSense, dzięki czemu wyjątkowo skutecznie chronią przez poceniem się w trakcie wykonywania dynamicznych ruchów.
Kampania obejmuje telewizję (spot m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych, billboard sponsorski przy serwisach i transmisjach sportowych w kanałach Polsatu i TVP Sport), internet (m.in. serwisy VoD, YouTube, współpraca z programem „Misja Futbol” na Onecie, aktywności w social media) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Kamil Glik niedawno został ambasadorem marketingowym Blachotrapezu oraz dołączył do piłkarzy promujących wodę smakową dla dzieci Kubuś Waterrr Sport.
Spot Rexony Men wyprodukował dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kamil Glik reklamuje antyperspiranty Rexona Men (wideo)