Kamis wypuszcza na rynek dodatki do wypieków i deserów
Kamis (McCormick) rozszerza portfolio o produkty do pieczenia.
W skład nowej linii produktów Kamis wchodzą m.in. naturalne aromaty, które sprawdzą się jako dodatek do ciast, deserów, lodów lub napojów. Występują w pięciu różnych wariantach - waniliowym, pomarańczowym, migdałowym, cytrynowym i kawowym.
Posypki cukrowe bez oleju palmowego Kamis występują w sześciu różnych wariantach, w kolorach pochodzących z roślin oraz glonów. Są one także odpowiednie dla wegan, zapakowane zostały w ekologiczne, szklane słoiczki z możliwością ponownego uzupełnienia.

Proszek do pieczenia, cukier wanilinowy oraz suszone drożdże jako produkty bazowe zostały zamknięte w opakowania stylizowane na wykonane z papieru do pieczenia.
Równolegle trwa kampania „Dobrze się znamy” promująca nową ofertę Kamis wspierana reklamą w telewizji, internecie (YouTube, VOD), social mediach (facebook, instagram), a także na szerokozasięgowych portalach internetowych. Reklamy nowej linii można znaleźć również w popularnych aplikacjach zakupowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kamis wypuszcza na rynek dodatki do wypieków i deserów