Kanał Zero przebił kolejny pułap. Rekordy w czasie kampanii
Treści na youtube’owym Kanale Zero przekroczyły poziom miliarda łącznych odtworzeń. Kanał na czele z Krzysztofem Stanowskim, mający obecnie nieco ponad 2 mln subskrybentów, rekordową oglądalność notował w ostatnim etapie kampanii przed wyborami prezydenckimi.

O przekroczeniu pułapu miliarda odtworzeń treści na Kanale Zero Krzysztof Stanowski poinformował we wtorek wieczorem na platformie X. – MILIARD w półtora roku. A dokładniej 430 miliony w 2024 i już 570 milionów w 2025 – zaznaczył.
W środę przed godz. 9 licznik odtworzeń na Kanale Zero pokazywał 995,5 mln, co może mieć dwojaką przyczynę: dane ogólnodostępne są pokazywane z pewnym opóźnieniem wobec tych wyświetlanych twórcom kanałów albo Stanowski doliczył wyniki niektórych materiałów, które usunięto z kanału.
CZYTAJ TEŻ: Krzysztof Stanowski ma swoje słodycze. Właśnie trafiły na rynek
Z kolei licznik materiałów na Kanale Zero wynosił w środę rano dokładnie 4 991. Jeśli podzielić 995,5 mln przez liczbę treści, średnia oglądalność jednego wideo wynosi 199,5 tys.
Kanał ruszył 1 lutego 2024 roku. W ciągu 538 dni do 22 lipca br. opublikowano na nim wspominane 4 991 materiałów, zatem codziennie pojawiało się średnio 9,3.
Najczęściej, nawet po kilka każdego dnia, publikowane są komentarze dziennikarzy kanału (m.in. Krzysztofa Stanowskiego, Roberta Mazurka, Arlety Bojke, Marii Stepan) do bieżących wydarzeń politycznych, społecznych, sportowych i rozrywkowych. Od poniedziałku do piątku na żywo emitowany jest poranny program „7.00”, a każdego tygodnia można obejrzeć kilka wieczornych wywiadów z cyklu „Godzina Zero”.
CZYTAJ TEŻ: Robert Mazurek bije na głowę konkurencję. TOP15 programów politycznych na YouTube
Derpieński i Stonoga hitami Kanału Zero
Najpopularniejszym materiałem na Kanale Zero jest zamieszczony w połowie lutego ub.r. 2-godzinny reportaż Krzysztofa Stanowskiego przedstawiający prawdziwą przeszłość celebrytki Caroline Derpieński i jej partnera. Obejrzano go 4,1 mln razy.
CZYTAJ TEŻ: Nowy program Kanału Zero. Prowadzi go makler
Z kolei materiał ujawniający kulisy prowokacji Kanału Zero, na którą nabrał się Zbigniew Stonoga, zanotował 3,3 mln odtworzeń, materiał Stanowskiego o Szalonym Reporterze – 3,2 mln, zaś po 3 mln mają wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą z początku lutego ub.r. oraz komentarz Stanowskiego do debaty wyborczej w połowie kwietnia br. w Końskich.
Setki mln odtworzeń w czasie kampanii wyborczej
Według danych z platformy Socialblade w lutym 2024 roku treści na Kanale Zero odtworzono 53,75 mln odtworzeń. W kolejnych miesiącach materiały na kanale notowały po ok. 30–40 mln odtworzeń (w sierpniu ub.r. było to 45,58 mln).
Kanał ogromny wzrost oglądalności przeżywał w czasie kampanii przed wyborami prezydenckimi, w których startował Krzysztof Stanowski, a także przeprowadził wywiady z prawie wszystkimi kandydatami.
W marcu br. treści na kanale obejrzano 53,39 mln razy, miesiąc później – 99,28 mln, w maju – aż 175,5 mln, zaś w czerwcu – 101,43 mln.

Niedawno Kanał Zero przekroczył pułap 2 mln subskrybentów, ma ich 2,03 mln. Według danych Socialblade na swoim starcie, w lutym ub.r., zyskał ich 391 tys.
Kolejne duże wzrosty nastąpiły w trakcie kampanii wyborczej: w kwietniu br. przybyło 160 tys. subskrybentów, a miesiąc później 190 tys.

Wszystko powyższe to wyniki głównego Kanału Zero. Na YouTubie działa też Kanał Zero Extra, na którym publikowane są przede wszystkim najciekawsze fragmenty programów z głównego kanału.
Dodatkowy kanał ma obecnie 130 tys. subskrybentów, a zamieszczone na mi 343 materiały oglądano w sumie 13,35 mln razy. Najpopularniejszy, opublikowany na początku kwietnia, w którym Stanowski i Mazurek oceniają konferencję prasową Rafała Trzaskowskiego, zanotował 1,1 mln odtworzeń.
Dołącz do dyskusji: Kanał Zero przebił kolejny pułap. Rekordy w czasie kampanii
Piszesz o tvn i gw?