Karolina Mikiciak wzmacnia client service Webtalk
Karolina Mikiciak vel Mikita objęła stanowisko account directorki w dziale client service w WebTalk.
Dołączenie Karoliny Mikiciak do zespołu ma związek ze zmianami w strukturze client service WebTalk.
- Zasilenie naszego teamu przez Karolinę jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii WebTalk, która ma na celu rozwój i wzmocnienie biznesu naszych klientów. Inwestujemy w doświadczenie biznesowe, a specjaliści, tacy jak Karolina, zdecydowanie nas w tym wspierają. Jej umiejętności wpisują się w naszą zasadę szerokiego spojrzenia na projekty i w potrzebę ich głębokiej analizy. To dzięki takim osobom tworzymy dojrzały zespół z kompetentnymi liderami na czele - podkreśla Agata Szybilska-Czech, client service director agencji.
Aktualnie, wraz z 15-osobowym teamem, którym zarządza, Mikiciak zajmuje się działaniami dla bogatego portfolio klientów, w tym między innymi dla marek: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kia, Total, Azan (Brit i Carnilove), Fenedur, Hertz i Bosch.
Karolina Mikiciak vel Mikita z branżą marketingową związana jest od ponad 11 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach globalnych, jak i polskich: 180hb + Jung v. Matt, Ogilvy & Mather, Isobar, K2, Cut The Mustard. Realizowała nagradzane, kompleksowe kampanie 360 i projekty digitalowe dla klientów z różnych sektorów, m.in. Volkswagen, ING, Polpharma, Sanofi, Polkomtel, Kompania Piwowarska, Electrolux, Żywiec Zdrój czy H&M.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Karolina Mikiciak wzmacnia client service Webtalk