Szefowa marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego Supebet
Katarzyna Cegiełka po pół roku na stanowisku szefowej marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego bukmachera Supebet. W nowej firmie objęła stanowisko head of marketing - media & events.

Cegiełka w Superbet odpowiada za całościową koordynację działań marketingowych firmy.
W LV Bet pracowała jako szefowa marketingu od lipca 2022 roku. W tym czasie odpowiadała za działania marketingowe dla marek LV Bet oraz NobleBet, m.in. za strategię marketingową, komunikację, ecommerce, e-sport, social media, sponsoring, wideo, rozwój produktu na rynku bukmacherskim. Zarządzała 13-osobowym działem marketingu. Koordynowała też współpracę z klubami i organizacjami sportowymi, ambasadorami oraz wydawcami i grupami mediowymi.
Do branży bukmacherskiej trafiła z mediów - do marca ubr.r pracowała w Grupie ZPR Media na stanowisku szefowej pionu produkcji komercyjnej. Wcześniej kilka lat związana z biurem reklamy Polsatu.
Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego Supebet