KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)
Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother.
W USA indyk musi pojawić się na stole w Dniu Dziękczynienia, często jest też serwowany w Boże Narodzenie. KFC w swojej świątecznej kampanii próbuje przekonać, że nie jest to dobry wybór i że oferuje coś lepszego - kurczaka.
W ramach kampanii powstała seria pięciu 10-sek. spotów zatytułowanych: „Chainsaw”, „Up in smoke”, „Slippery Turkey”, „Ovenception” i „Defrosting”. KFC pokazuje w nich w zabawny sposób zagrożenia, jakie mogą pojawić się w związku z przygotowywaniem indyka na święta.
Wśród nich problem z rozmrażaniem, dopasowaniem wielkością do piekarnika, przypaleniem itp. Wszystkie sceny prowadzą ostatecznie do katastrofy.
Wtedy pojawia się kubełek KFC i napis: „Good luck on the 25th. Untile then, we’ve got you”.
Autorem reklamy jest agencja Mother, spoty zostały wyreżyserowane przez Golden Wolf.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)