Klaudia Mękal i Mateusz Brzeźniak awansowali w Arskom
W agencji marketingu sportowego Arskom Klaudia Mękal awansowała na stanowisko account executive, a Mateusz Brzeźniak na senior account executive.

Klaudia Mękal na nowe stanowisko awansowała z pozycji junior account executive. W agencji odpowiada za komunikację turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” realizowanego dla PZPN oraz kampanii edukacyjno-sportowej „Drużyna Energii” Grupy Energa i New Balance. Wcześniej realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: EA Sports, Mondelez, Accor Hotels. Z agencją związana od listopada 2017 roku.
Jest studentką zarządzania mediami i zarządzania w sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła też Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Mateusz Brzeźniak w Arskom pracuje od listopada 2016 roku. Zaczynał jako junior account executive, od marca 2017 roku był account executive. W agencji nadzoruje projekty „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Drużyna Energii” oraz „Rusz się z Kubusiem!” (dla Maspex).
Jako dziennikarz związany był w przeszłości m.in. z „Gazetą Wyborczą”, Radiem Zet, „FourFourTwo Polska” oraz z Pogonią Szczecin. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Klaudia Mękal i Mateusz Brzeźniak awansowali w Arskom