Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi prowadzi "test 1001 słodkości"
Ruszyła zapowiadana kampania reklamowa sieci sklepów Aldi z udziałem artystów Klubu Komediowego. Przygotowały ją agencja Scholz&Friends Warszawa i The Digitals, obie z Grupy S/F. Hasło akcji to "1001 powodów, by wpaść do Aldi".

Aldi jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji Aldi oraz Klubu Komediowego.
"1001 powodów, by wpaść do Aldi"
Kampania rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów Aldi, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory.
Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w ALDI, w myśl hasła "Raz Aldi, zawsze Aldi".
- Przyjęta przez nas dotychczasowa strategia komunikacji oparta o wyjątkowe produkty marek własnych doskonale sprawdziła się na etapie budowania i poszerzania rozpoznawalności marki, a dodatkowo pozwoliła nam zebrać unikatowe cechy budujące przewagę konkurencyjną Aldi na rynku. Konsumenci szczególnie cenią w AldI świeżość, doświadczenia zakupowe, obsługę, jakość, czy właśnie produkty marek własnych. Chcemy, by na codzienne zakupy wybierali nasze sklepy w sposób świadomy i naturalny, a zrobią to, gdy będą mieli powód. Nasza kampania ma na celu stale dostarczać, nagłaśniać i przybliżać im te powody - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi.
Kampania "1001 powodów, by wpaść do Aldi" obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube Aldi pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w atrakcyjny, zaskakujący oraz zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do Aldi.
Akcja zasięgiem obejmuje billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach oraz dedykowany kanał na YouTube, którego hostami są Kinga Kosik Burzyńska i Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego.
Za projekt odpowiada Scholz&Friends Warszawa
Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad 3 lat, zaś za launch i prowadzenie kanału Aldi na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Media (OOH i Radio) oraz iProspect (online).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi prowadzi "test 1001 słodkości"