„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych
W kwietniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dobre Rady”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 444 622 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku zwiększyła się ona o 38,23 proc. - najbardziej w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce czwarte.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 380 804 egz., po wzroście o 14,76 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 2,13 proc. do 338 419 egz. Tytuł ten w sierpniu ub.r. został odświeżony (więcej na ten temat).
Oczko niżej uplasowały się „Dobre Rady” (Grupa Burda), które rok wcześniej były liderem. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,22 proc. do 338 034 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 444 622 | 444 622 | 469 895 | 321 650 | 321 650 |
Świat Kobiety | 489 919 | 380 804 | 380 804 | 499 843 | 331 814 | 331 814 |
Poradnik Domowy | 430 000 | 338 419 | 338 419 | 479 959 | 331 413 | 331 357 |
Dobre Rady | 500 000 | 338 034 | 338 034 | 560 000 | 394 054 | 394 054 |
Claudia | 385 639 | 223 340 | 223 340 | 379 920 | 217 799 | 217 799 |
Cała Ty | 340 785 | 166 555 | 166 555 | - | - | - |
Olivia | 224 953 | 152 588 | 152 588 | 324 930 | 163 820 | 163 820 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,03 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” - było to 4,79 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 444 622 | 444 622 | 430 018 | 358 468 | 358 468 |
Świat Kobiety | 489 919 | 380 804 | 380 804 | 429 913 | 317 330 | 317 330 |
Poradnik Domowy | 430 000 | 338 419 | 338 419 | 490 000 | 355 432 | 355 432 |
Dobre Rady | 500 000 | 338 034 | 338 034 | 500 000 | 351 928 | 351 928 |
Claudia | 385 639 | 223 340 | 223 340 | 389 130 | 206 506 | 206 506 |
Cała Ty | 340 785 | 166 555 | 166 555 | 343 100 | 174 297 | 174 297 |
Olivia | 224 953 | 152 588 | 152 588 | 229 973 | 133 226 | 133 226 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych