Škoda Enyaq iV promowana w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV” (wideo)
Škoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową modelu Enyaq iV pod hasłem „Mój elektryczny SUV”. Przygotowały ją agencje Isobar Polska (Dentsu) i PHD Media.
„Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.” - taki przekaz niesie ze sobą nowa kampania elektrycznej Škody Enyaq iV. Spot video kładzie nacisk nie tylko na moc i zasięg samochodu, ale przede wszystkim na jego bezemisyjność.
Nowy film pokazuje czteroosobową rodzinę przemierzającą nadmorskie okolice elektrycznym SUV-em marki podczas zachodu słońca. Tłem muzycznym w reklamie jest kompozycja Moby'ego.
Z ust lektora słyszymy: „Mój elektryczny SUV. Moc, która zapewnia emocje. Zasięg, który daje mi wolność i komfort bycia sobą. Ale nie wybrałem go dla mocy i zasięgu. Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.”
Spot jest częścią kampanii Škody Enyaq iV, której celem jest podkreślenie kluczowych cech modelu, takich jak duży zasięg, imponująca moc, zastosowanie nowoczesnych technologii, przestronność, ponadprzeciętny komfort oraz wyróżniający design.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji oraz digitalu. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Škoda Enyaq iV promowana w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV” (wideo)