Mateusz Borek nie będzie już reklamował eToto
Dziennikarz sportowy Mateusz Borek po 6 latach kończy współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto. Był jednym z jej kilku ambasadorów marketingowych ze świata piłkarskiego.

O zakończeniu współpracy z eToto Mateusz Borek poinformował na Twitterze, dziękując przedstawicielom spółki. - Na pewno coś po sobie zostawiamy, chociażby „Quiz pod napięciem”, który - wydaje mi się - już wszedł do klasyki polskiego internetu - zaznaczył.
W ostatnim czasie Mateusz Borek reklamował eToto m.in. wspólnie z dziennikarzem Edwardem Durdą i byłym piłkarzem Arturem Wichniarkiem, poprzednia duża kampania z ich udziałem ruszyła przed zeszłorocznym mundialem piłkarskim.
Dziękuję bardzo za sześć lat współpracy!
Powodzenia . @etotopl pic.twitter.com/7dVfRrVPyS— Mateusz Borek (@BorekMati) August 1, 2023
Z eToto jakiś czas temu pożegnało się kilku innych ambasadorów reklamowych. Michał Pol od lutego br. promuje firmę Betclic, a Tomasz Smokowski razem z Jerzym Dudkiem i Sławomirem Peszko występują w kampaniach Superbetu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Mateusz Borek od czerwca br. wspólnie z Dariuszem Szpakowskim występuje w reklamach piwa Tyskie. Natomiast pod koniec kwietnia w sklepach pojawiła się specjalna edycja Tyskiego z wizerunkiem Kanału Sportowego, wspierała to kampania z udziałem głównych twórców Kanału: Borka, Smokowskiego, Pola i Krzysztofa Stanowskiego.
W ub.r. Kanał Sportowy zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 1,6 do 5,57 mln zł. Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski zdecydowali, że spółka wypłaci im po 1 mln zł dywidendy.
Mateusz Borek jako komentator piłkarski od 2020 roku współpracuje z Telewizją Polską, a od 2021 roku z platformą Viaplay, od lat jest też związany z federacją KSW.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek nie będzie już reklamował eToto