Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail
Coraz mniej konsumentów z całego świata otwiera marketingowe wiadomości e-mail.
Z badania przeprowadzonego przez firmę MailerMailer wynika, że średni wskaźnik otwierania marketingowych e-maili wyniósł w pierwszej połowie bieżącego roku 13,20 procenta, w porównaniu do 16,11 procenta w pierwszej i 13,98 procenta w drugiej połowie roku 2007 - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W tym samym okresie zmniejszył się również wskaźnik kliknięć w tego typu wiadomościach: z 3,18 do 2,73 procenta.
Z badania MailerMailer wynika, że niektóre branże notowały dużo wyższe wskaźniki otwierania marketingowych wiadomości e-mail. Wśród nich były bankowość/finanse, religia/duchowość, zarządzanie oraz telekomunikacja.
Reklama internetowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail