Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego Profil. W akcji występuje ambasador marketingowy banku - youtuber Radosław Kotarski.
Nowy spot Banku Millennium rozgrywa się w oceanarium zwiedzanym przez rodzinę. Radosław Kotarski opisuje, że zbijanie się w ławice zapewnia bezpieczeństwo wszystkim funkcjonującym tak rybom, nawet tym najmniejszym.
Kotarski dodaje, że podobnie działa konto Profit w Banku Millennium: nawet niewielkie kwoty odkładane systematycznie mogą po jakimś okresie zapewnić finansowe bezpieczeństwo. Kampania podkreśla, że w ramach promocji, która potrwa do 13 stycznia, nowe środki w wysokości do 100 tys. zł przez 3 miesiące są oprocentowane na poziomie 2,5 proc. w skali roku.
Radosław Kotarski jest ambasadorem reklamowym Banku Millennium od trzech lat. W poprzednich kampaniach promował Konto 360° i aplikację mobilną.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana głównie w telewizji oraz internecie.
Obsługą marketingową Banku Millennium zajmują się agencja Change Serviceplan (kreacja reklam), dom mediowy Initiative Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar Poland (działania w internecie).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)