Kozak-Zagozda i Marszałł poprowadzą marketing grupyVistula&Wólczanka
Grupa kapitałowa Vistula&Wólczanka SA utworzyła stanowiskodyrektora artystycznego, które objął Mariusz Kozak-Zagozda orazdyrektora marketingu, które piastować będzie Tomasz Marszałł.
Kozak-Zagozda odpowiadać będzie za wizerunek i komunikacjęwszystkich marek grupy, zaś w kompetencjach Marszałła leżeć będątakie kwestie jak biznesowy rozwój firmy, badania, reklama, publicrelations oraz strategia komunikacji całej grupyVistula&Wólczanka SA. Obaj panowie będą podlegać bezpośrednioprezesowi spółki Michałowi Wójcikowi.
Mariusz Kozak-Zagozda był do sierpnia 2008 roku dyrektorem ds.strategicznych projektów marketingowych i dyrektorem kreatywnym LPPSA. Wcześniej kierował marketingiem tej spółki, był takżedyrektorem marketingu należącej do niej sieci Cropptown. Wprzeszłości pracował też na kierowniczych i kreatywnychstanowiskach w branży reklamowej oraz FMCG, m.in. w grupieOgilvy.
Tomasz Marszałł dotychczas był dyrektorem marketingu wchodzącejw skład grupy Vistula&Wólczanka SA spółki W.Kruk. Wcześniejzwiązany był z firmą Xelion. Doradcy Finansowi, Bankiem Pekao SA,pracował też dla marki odzieżowej Levi Strauss. Marszałł byłrównież współzałożycielem i wiceprezesem pierwszej w Polsce firmydoradztwa finansowego - Expander.
W skład grupy Vistula&Wólczanka SA wchodzą m.in. takie markijak: Vistula, W.Kruk, Galeria Centrum, Deni Cler czy Wólczanka.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Kozak-Zagozda i Marszałł poprowadzą marketing grupyVistula&Wólczanka