Kultowy youtuber zakończył po dekadzie współpracę z GetHero
Po ponad dekadzie bliskiej współpracy agencja marketingu inluencerskiego GetHero zakończyła etap obsługi managerskiej Remigiusza Wierzgonia "ReZigiusza", jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów. Agencja współpracowała z nim od początku kariery i sama poinformowała media o zamknięciu tego rozdziału.
Remigiusz Wierzgoń - znany w internecie jako ReZi - był związany z GetHero od początku swojej internetowej działalności. Agencja przez ponad dekadę odpowiadała za koordynację współprac reklamowych influencera i opiekę managerską - również nad członkami grupy Thunder od momentu jej utworzenia. ReZigiusz i GetHero wspólnie zorganizowali także kilka edycji MeetUp w latach 2016-2019.
GetHero i "Rezi" zamykają kończą współpracę
5 czerwca GetHero i Grupa Thunder poinformowały media o zakończeniu współpracy w zakresie obsługi współprac reklamowych na wyłączność - po ponad dziesięciu latach kooperacji ReZigiusz postanowił przenieść te kompetencje do wewnętrznych struktur grupy.
Remigiusz Wierzgoń i Grupa Thunder przejęła dziś kompetencje dotychczas realizowane przez partnerów zewnętrznych.
– W przypadku twórców o tak dużej skali działalności i tak ugruntowanej pozycji, rozwijanie własnych zasobów – od produkcji wideo po współprace komercyjne – staje się zupełnie naturalną drogą. Jako GetHero wspieraliśmy Thunder w tym procesie aż do momentu, w którym nadszedł czas na przekazanie tych kompetencji do wewnętrznych struktur grupy – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu GetHero.
Opieką managerską nad grupą - w ramach kompetencji in-house’owych - zajmie się Kacper Pakuła (chief operations officer), zaś obszar handlowy nadzorować będzie Marta Porębska (sales director).
Każda ze stron wyniosła z tej kooperacji mnóstwo doświadczenia i świetnych, pozytywnych wspomnień. Zostajemy w dobrych relacjach - i nie mam wątpliwości, że wspólnie zrealizujemy jeszcze niejeden projekt - podsumował Remigiusz ReZi Wierzgoń.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kultowy youtuber zakończył po dekadzie współpracę z GetHero
Taki jeden co potrafi mieć 2 mln wyświetleń na odcinku. Zapytaj wnuków to ci powiedzą xd