Kultowy youtuber zakończył po dekadzie współpracę z GetHero
Po ponad dekadzie bliskiej współpracy agencja marketingu inluencerskiego GetHero zakończyła etap obsługi managerskiej Remigiusza Wierzgonia "ReZigiusza", jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów. Agencja współpracowała z nim od początku kariery i sama poinformowała media o zamknięciu tego rozdziału.

Remigiusz Wierzgoń - znany w internecie jako ReZi - był związany z GetHero od początku swojej internetowej działalności. Agencja przez ponad dekadę odpowiadała za koordynację współprac reklamowych influencera i opiekę managerską - również nad członkami grupy Thunder od momentu jej utworzenia. ReZigiusz i GetHero wspólnie zorganizowali także kilka edycji MeetUp w latach 2016-2019.
GetHero i "Rezi" zamykają kończą współpracę
5 czerwca GetHero i Grupa Thunder poinformowały media o zakończeniu współpracy w zakresie obsługi współprac reklamowych na wyłączność - po ponad dziesięciu latach kooperacji ReZigiusz postanowił przenieść te kompetencje do wewnętrznych struktur grupy.
Remigiusz Wierzgoń i Grupa Thunder przejęła dziś kompetencje dotychczas realizowane przez partnerów zewnętrznych.
– W przypadku twórców o tak dużej skali działalności i tak ugruntowanej pozycji, rozwijanie własnych zasobów – od produkcji wideo po współprace komercyjne – staje się zupełnie naturalną drogą. Jako GetHero wspieraliśmy Thunder w tym procesie aż do momentu, w którym nadszedł czas na przekazanie tych kompetencji do wewnętrznych struktur grupy – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu GetHero.
Opieką managerską nad grupą - w ramach kompetencji in-house’owych - zajmie się Kacper Pakuła (chief operations officer), zaś obszar handlowy nadzorować będzie Marta Porębska (sales director).
Każda ze stron wyniosła z tej kooperacji mnóstwo doświadczenia i świetnych, pozytywnych wspomnień. Zostajemy w dobrych relacjach - i nie mam wątpliwości, że wspólnie zrealizujemy jeszcze niejeden projekt - podsumował Remigiusz ReZi Wierzgoń.
Dołącz do dyskusji: Kultowy youtuber zakończył po dekadzie współpracę z GetHero
Taki jeden co potrafi mieć 2 mln wyświetleń na odcinku. Zapytaj wnuków to ci powiedzą xd