Kupujący czekają na przedmioty w reklamach OLX.pl (wideo)
Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu OLX.pl (dawniej Tablica.pl) należącego do Grupy Allegro.pl. Akcję, pod hasłem „Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”, przygotowały firmy VML Poland i Univeral McCann.

Nowe reklamy OLX.pl pokazują zabawne historie różnych osób, które w nagłych życiowych sytuacjach potrzebują konkretnych przedmiotów (roweru, głośników, wózka dziecięcego), dlatego apelują o wystawienie ich na sprzedaż w tym serwisie.
- Wiele osób wciąż nie pamięta, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym - i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu - komentuje Marcin Sienkowski, brand manager serwisu OLX.pl
Przypomnijmy, że OLX.pl zastąpił Tablicę.pl w połowie kwietnia br. (więcej na ten temat). Towarzyszyła temu kampania reklamowa nawiązująca do teleturnieju „Koło fortuny” z Wojciechem Pijanowskim (obejrzyj spoty).
W czerwcu br. OLX.pl zanotował 6,99 mln użytkowników, 949,9 mln odsłon oraz godzinę i 39:55 minuty spędzane w serwisie przez przeciętnego odwiedzającego (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Obecna akcja reklamowa zaczęła się 15 września i potrwa 6 tygodni. Obejmuje telewizję (m.in TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, kanały dziecięce TVN i Polsatu), radio (m.in RMF FM i Radio ZET) oraz internet (spoty m.in. na Player.pl, Ipli i YouTubie, reklamy display na Onet.pl, o2.pl czy Gazeta.pl). W październiku będzie też prowadzona na outdoorze (citylighty i nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland, a zakupem mediów - dom mediowy Univeral McCann.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kupujący czekają na przedmioty w reklamach OLX.pl (wideo)