Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję w planowaniu mediów dla L'Oréal
L’Oréal Polska wystartował w mediach cyfrowych z kampanią launchową produktu marki Maybelline New York - media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker, agencja mediowa GroupM.
L’Oréal wprowadza na polski rynek nowy produkt – podkład w pudrze o nazwie Maybelline Super Stay 24h Hybrid Powder. Jego debiut wsparty jest silną kampanią digital, prowadzoną w kanałach takich jak YouTube, Meta, TikTok oraz Pinterest. W mediaplanie znalazła się też aplikacja Blix, a ważnym elementem działań jest wykorzystanie niestandardowych formatów reklamowych, takich jak Social Native Ads (produkt z portfolio Plisty należącej do GroupM) czy InImage BrandAd oferowany przez [m]spark – platformę innowacji i akcelerator dla startupów z rynku MarTech współtworzony przez GroupM.
– Konsekwentnie wzmacniamy w ostatnim czasie segment produktów do makijażu twarzy. Po niedawnej premierze podkładu Super Stay 24h Skin Tint, teraz wprowadzamy podkład w pudrze, czyli Hybrid Powder. Polska jest jednym z pierwszych rynków, gdzie jest on wprowadzany do sprzedaży i jesteśmy przekonani, że odniesie sukces; na innych rynkach gdzie zadebiutował, ma bardzo dobre wyniki. Naszej firmie bardzo zależy na wykorzystywaniu innowacyjnych narzędzi marketingowych, dlatego poza samym szerokim dotarciem do naszej grupy docelowej w social mediach, chcemy wychodzić poza ten standard, np. bardzo nas interesuje targetowanie kontekstowe. Stąd m.in. wykorzystanie autorskich narzędzi z portfolio GroupM, takich jak format InImage czy Social Native Ad - mówi Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.
Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję
Format InImage BrandAd wykorzystuje technologię umożliwiająca skanowanie i rozpoznawanie obiektów na zdjęciach redakcyjnych za pomocą sztucznej inteligencji. Dodatkowo sczytywany jest tekst artykułu w celu zapewnienia hiprekontekstowego targetowania reklam, które wyświetlane są bezpośrednio na zdjęciach.
Media na potrzeby kampanii Super Stay 24h Hybrid Powder zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Wavemaker. Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby kampanii odpowiada agencja MullenLowe, za obszar influencerski - agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR.
Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od tego roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję w planowaniu mediów dla L'Oréal