Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji
Firma Mondelez nawiązała współpracę z gwiazdą muzyki pop Lady Gagą, w wyniku której na rynek trafiły ciasteczka Oreo inspirowane nową płytą piosenkarki "Chromatica".
Ciasteczka o smaku waniliowym są jasnoróżowe z zielonym kremowym nadzieniem i mają różne tłoczenia inspirowane albumem.
Będą dostępne w paczkach po sześć ciastek w sklepach wielobranżowych od stycznia 2021 roku. Fani mogą zapisać się do "Lady Gaga x Oreo Stan Club" w przyszłym miesiącu, aby otrzymać powiadomienie, kiedy limitowane paczki będą oficjalnie dostępne.

Oreo i Lady Gaga ogłosili uruchomienie „Sing It With Oreo” - kampanii, która zachęca fanów do wysyłania muzycznych wiadomości do bliskich, aby mieć szansę wygrania płyty Lady Gagi oraz biletów na koncerty, a także spotkania z gwiazdą.
Fani mogą tworzyć te wiadomości, nazwane „Oreograms” nagrywając prywatny komunikat na „Sing it Z Oreo” stronie . Wiadomość jest natychmiast przekształcana w piosenkę, którą można udostępniać znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych.
„Niezależnie od tego, czy chodzi o okazywanie wsparcia, dzielenie się afirmacjami, życzeniami czy gratulacjami, chcemy inspirować życzliwość” - czytamy w komunikacie Ore.
Pierwsze ciasteczko Oreo powstało w Nowym Jorku w 1912 roku . Firma produkuje obecnie 40 miliardów ciastek rocznie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji