Lech ma nowego brand directora
Stanowisko brand directora odpowiedzialnego za markę piwa Lech w Kompanii Piwowarskiej objął Paweł Drubkowski.

Paweł Drubkowski w Kompanii Piwowarskiej pracuje od ponad 9 lat. Wcześniej był m.in. insight managerem odpowiedzialnym za marki Tyskie i Żubr oraz senior brand managerem marki Lech. Na tym ostatnim stanowisku przeprowadził jedną z największych zmian marki i pozycjonowania w historii KP, od strategii po realizację, co zaowocowało wzrostem udziału w rynku marki.
W przypadku marki Tyskie odpowiadał m.in. za stworzenie i wdrożenie nowej strategii mediów społecznościowych dla marki, w tym największego partnerstwa w zakresie treści, jej nowej strategii PR. Pracował nad odmłodzeniem strategii sportowej dla Tyskiego, w tym eksperymentalnej na stadionach. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Lech ma nowego brand directora