Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi
Pepsi zaprezentowało platformę komunikacyjną "For The Love Of Pepsi", przygotowaną na potrzeby tegorocznej kampanii piłkarskiej. Jej twarzami zostali gwiazda reprezentacji Argentyny Leo Messi i egipski napastnik Mohamed Salah.
Zainaugurowana właśnie globalna kampania ma na celu podkreślenie współpracy Pepsi z Ligą Mistrzów UEFA. Nawiązuje do wprowadzonej w tym roku nowej platformy komunikacyjnej „For the love of it”.
Na jej potrzeby składa się spot „Last Can Standing" nawiązujący do powiedzenia o ostatnim wojowniku na placu boju. Leo Messi i Mohamed Salah w humorystycznej reklamie spotykają się przy stacji paliw na pustkowiu, odkrywając, że w lodówce została ostatnia puszka Pepsi.
Szybko zaczynają rywalizować o upragniony napój w serii pełnych akcji uderzeń i umiejętnych zagrywek.
- Kręcenie tegorocznej reklamy z Pepsi było świetną zabawą. Koncepcja opiera się na zabawie i umiejętnościach piłkarskich. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania będzie nadal zachęcać fanów piłki nożnej do oddawania się pasji i miłości do gry - skomentował Leo Messi.
Kampanię zaimplementowano do 65 krajów. Obok spotu wideo, obejmuje reklamy na opakowaniach, na nośnikach zewnętrznych, w social mediach i w punktach sprzedaży.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi