„Licz na fachowców!” w kampanii Oferia.pl (wideo)
Pod hasłem „Licz na fachowców!” trwa kampania promująca portal Oferia.pl z Grupy Allegro. Akcję - obejmującą radio i internet - przygotowała agencja Gong.
Najważniejszym elementem kampanii Oferii jest sekcja konkursowa udostępniona w tym serwisie. Znajduje się tam filmik z udziałem Michała Rolnickiego (znanego m.in. z seriali „Teraz albo nigdy”, „Prosto w serce” i „Hotel 52”) oparty na koncepcji „ukrytego pomocnika” znanej już z wideo-poradników zamieszczanych na Oferia.pl. Zadaniem uczestników konkursu jest policzenie fachowców występujących w filmie i odpowiedź na pytanie otwarte dotyczące zlecania w tym serwisie.
>>> Serwisy Allegro: Ceneo i Oferia w górę, Bankier w dół
- Rozwijamy w ten sposób wizerunek Oferia.pl jako uniwersalnego sposobu na uporanie się z remontami, naprawami, pracami domowymi - opisuje Monika Wypart, specjalista ds. rozwoju serwisu. - Postanowiliśmy w humorystyczny sposób skontrastować podziw otaczający zaradnego bohatera kampanii z prawdziwym, ukrytym autorem jego sukcesu, czyli fachowcem z Oferia.pl - dodaje.
Konkurs - zaplanowany do końca listopada - wspierają reklamy wizerunkowe Oferii w serwisach internetowych i stacjach radiowych. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Gong.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: „Licz na fachowców!” w kampanii Oferia.pl (wideo)