Lipton Ice Tea z letnią aktywacją dla Zetek „Dziel się słońcem na pełen etat”
Marka Lipton Ice Tea wychodzi z nową letnią aktywacją skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów. W myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” marka oferuje 5 niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej.
Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy pracy sezonowej. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się jak:
"analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie"
"recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie"
"młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie"
"tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie"
"tester skinów w grze – praca zdalna"
Aktywacja Lipton Ice Tea
Aby wziąć udział w akcji wystarczy wysłać zgłoszenie motywujące, dlaczego jest się najlepszą kandydatką bądź kandydatem na dane stanowisko. Jakie kompetencje przydadzą się w trakcie ”pracy”? Umiejętność wrzucenia na luz, tworzenia contentu w social mediach oraz nieodczuwanie presji czasu. Dostępne oferty pracy zamieszczone są na pracuj.pl pod linkiem.
Ambasadorami kampanii są: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lipton Ice Tea z letnią aktywacją dla Zetek „Dziel się słońcem na pełen etat”