Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton
Marka herbat Lipton rozpoczęła współpracę z dwiema popularnymi influencerkami: Wersow (Weroniką Sową) oraz Faustyną Fugińską. Obie współtworzą i promują limitowaną linię czarnych herbat inspirowanych ich ulubionymi smakami i stylami życia.
W ramach kontraktu Wersow i Faustyna nie tylko promują nowe produkty, ale miały realny wpływ na ich powstanie: uczestniczyły w wyborze smaków i procesie twórczym, nadając herbatom swój indywidualny charakter.
Nowe smaki, nowa energia
Efektem tej współpracy są dwa warianty smakowe: Lipton x Wersow – borówka oraz Lipton x Fausti – pomarańcza, które trafiły do sprzedaży na wyłączność w sieci sklepów Biedronka. Obie propozycje dostępne są w opakowaniach zawierających 20 torebek, w sugerowanej cenie detalicznej 9,99 zł.
Każdy ze smaków został opracowany tak, by odzwierciedlał osobowość i styl jednej z influencerek – od słodkich, delikatnych nut po wyraziste, orzeźwiające kompozycje idealne na letni czas, w wersji na zimno i na ciepło.

Kampania wspierająca
Współpracy towarzyszy kampania digitalowa obejmująca działania z udziałem influencerek w mediach społecznościowych, materiały POS w punktach sprzedaży Biedronka, a także komunikacja trade’owa skierowana do partnerów handlowych.
Kampania opiera się na naturalnym zaangażowaniu społeczności oraz wysokim zasięgu twórczyń – treści tworzone przez Wersow i Faustynę mają na celu wzmocnienie buzz marketingu i zainteresowania nową linią produktową.
Za koncepcję i realizację kampanii w obszarach influencer marketingu, PR oraz komunikacji digital odpowiada agencja Enyo. Za obsługę współpracy odpowiada agencja Drum.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wersow i Faustyna Fugińska promują herbaty Lipton