„Live In Levi’s” - muzycy reklamują jeansy Levi’s 501 CT (wideo)
W kolejnej kampanii reklamowej pod hasłem „Live In Levi’s” promowana jest nowa wersja jeansów Levi’s 501 CT. Akcję, której bohaterami są muzycy z całego świata, na polskim rynku realizują firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency.
Kampania nowych jeansów Levi’s 501 CT ma pokazywać, jak muzyka inspiruje styl życia i ubierania sią tworzących ją artystów. Bohaterami reklam są wykonawcy muzyczni z różnych części świata: Kilo Kish, Local Natives, The Vaccines, Kavka Shishido, Shawn Yue, Twin Shadow i Haim.
- Muzycy zawsze wybierali produkty Levi’s jako jeden ze środków, aby wyrazić siebie. Nosili je na swój sposób i we własnym niepowtarzalnym stylu. Od rockowych gwiazd takich jak Bruce Springsteen czy Ramones po Gwen Stefani i Beyonce - wylicza Jennifer Sey, dyrektor ds. globalnego marketingu Levi’s. - W tym sezonie chcemy kultywować wyrażanie swojej osobowości właśnie przez muzykę - dodaje.
Hasło „Live in Levi’s” pojawiło się w komunikacji marketingowej jeansów Levi’s w ub.r., a w pierwszej kampanii wystąpili fani tej marki (zobacz szczegóły). W Polsce reklamowali ją także prezenterka Agnieszka Szulim i aktor Antoni Pawlicki (więcej o tym).


Nowa akcja reklamowa na polskim rynku będzie prowadzona w telewizji, prasie, kinach oraz internecie (m.in. w social media).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Live In Levi’s” - muzycy reklamują jeansy Levi’s 501 CT (wideo)